Kundeservice & reklamasjon

Kundeservice

Vi i Jadarhus Gruppen vil at alle våre kunder skal være fornøyde kunder. Med egne folk som jobber med kundeservice, ønsker vi alltid å være tilgjengelige og gi gode svar på dine spørsmål. Husk at du finner mye god informasjon i din DV-mappe (Drift og Vedlikehold). Den finner du ved å klikke deg inn på boligmappa.no. Her vil du finne informasjon om for eksempel fargekode til boligen.

Reklamasjoner

Skulle det oppstå noe ved den nye boligen din du ønsker å reklamere på, gjøres det via skjemaet nederst på siden her. Vi forholder oss til Bustadoppføringslova som beskriver plikter og rettigheter med tanke på feil og mangler, og hva kunde og boligselger skal gjøre ved reklamasjonssaker.

Ved større hendelser

Skjer det noe som krever umiddelbar utrykning, bør du kontakte brannvesen, rørlegger, elektriker eller lignende for hjelp. Ta eventuelt kontakt med forsikringsselskapet ditt.